Thursday, June 25, 2009

exam dah abes!!!!!!yeayyy!!!!!

Alhamdulilah syukur kepada Allah sangat2 sebab sepanjang exam aku dikurniakan kesihatan yg berpanjangan walaupun sekarang musim panas yang amat panas,seolah2 matahari satu jengkal dengan kepala.bersyukur juga sepanjang aku exam tiada perkara2 yg menggangguku di dewan exam.syukur juga sepanjang exam tidak kira exam praktikal,exam bertulis mahupun exam oral aku hatiku tenang sekali,tiada gementar,walaupun ada cuma sedikit tapi terkawal.ini semua berkat doa2 abah,mama dan semua ahli keluarga.terima kasehhhh banyok la dehhh.
adalah menjadi suatu kepentingan bagi seorang pelajar berada dalam keadaan tenang semasa menjawab peperiksaan.alhamdulilah aku mendapat ketenangan itu.

(maaf la jika ayat aku nih skema)(memang automatatik jadi skema..hehehe)

semoga aku berada dalam golongan orang2 yang berjaya nanti.kemungkinan keputusan exam pada 18/7/2009...takut nyerrrrr...hehehehe......tapi part yang paling syok bila nak tau result exam...wahhhh,dan lebih seronok bila dapat tau kita berjaya mencapai target yg diharapkan.

20/7/2009 aku akan pulang ke Malaysia insyaAllah.tak sabar dah nak jumpe keluarga.rindu kat masakan tuuuuuuuu...

tunggu yerrrrr.....bye2





Comments:
ayah yu..selamat kembali ke malaysia..rindu kat ayah yu..jgn lupe bawak ole-ole dari sana untuk iman k.
 
iman..hehehe..insyaallah..
 
alhamdulillah....lega dan bangganya kami dgn smgat ayah u...idup ayah u dan insyallah ayah u akn dpt result cemerlang... eehh, kami nk juga ole-ole cam iman....slmat kembali ke MALAYSIA....
 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]