Monday, May 25, 2009

kisah biochem dan oral anatomy


alhamdulilah semua exam praktikal dah lepas,exam anatomy written dan oral pun dah lepas.maknanya semua buku anatomy dah boleh bungkus cantik2 la ek....hehehehe

elergik dah tengok buku anatomy buat masa nieh...tapi,manusia ni ada macam2 perangai..mungkin ada yang masih study anatomy lagi konon2 nyer takut lupa..nak ulang2 sampai ingat..ahahahaha....tapi,ada ker orang macam tu?(mula la tu aku nak mengarut)

senang giler soklan yang doktor tanya tadi.rezeki dan nasib Allah bagi.semua aturan Allah.cuma bagi aku,setiap exam,aku kene betul2 prepare.macam orang lain jugak la...tapi aku tengok orang lain hebat belajar...aku macam nih la....biasa2 jer....terus terang aku hanya beri 55% sahaja usaha untuk exam final nih.masih belom tahap yang aku inginkan.55% usaha yang aku luahkan ni akan aku guna sebaiknyer kerana kekuatan 55% ni boleh tahan.....ermmmm....

Hari yang panas.lepas oral tadi,aku pergi la jumpe head department biochem,ismail neggar(eja macam ni kot nama dier)...tunggu punya la lama dekat sejam..pastu jumpe dier nak tanya apa yang perlu study.....pastu dier cakap tak terlintas lagi dalam kepala dier soklan apa yang akan masuk....pastu rela plak tunggu doktor Amal dekat sejam.pastu dier cakap tak tahu sangat...huhuhuhhuhu......susah gak nak tau soklan2 nih...hehehehehe.......

korang la plak tolong tanya k!!!!..hehehehehe...

sebab biochem ni mcm banyak gak

pastu lapar sangat perut,tak makan dari pagi tadi lagi...so singgah la kat kedai makan..makan nasi ayam bakar sket.....sebelom tunggu makanan tu aku tertengok seorang mak cik dengan anak.ermmmm,mereka jalan kat tepi sungai,pastu berhenti.mak cik tu suruh anak dier call seseorang pakai hanset.



now aku duk ngadap laptop duk tulis blog aku nih....aku anggap mcm catatan aku di bumi mesir la....diary...oppppsssss...sensetip sebut diary nih...pelik la...sebelom wujud nyer blog or anything like this,orang tulis catatan harian or nak meluahkan apa2 kat diary....diary tu siap berkunci lagi tak bagi orang baca..tapi aku tak laaaa.ahahahahahahahaha...tapi sekarang...mcm2 lah kat blog...


lega la..setakat ni kalau orang tanya aku,how bout ur exam?yeah,juz okay.


ermmmm..apa lagi ek aku nak tulis untuk catatan hari nih...oh yer,aku ngan kerol memang sekepala,suka buat lawak.sampai nak pecah perut.ahahahahahahahaaha..ada2 jer cerita lawak spontan yang kami buat.....ketawa punya ketawa sampai kami hampir terlupa biokimia,physiology dan histology sedang melambai-lambai kami dihadapan dengan penuh harapan.tiba2 kelihatan Prof Dr Ismail Neggar masuk ke dalam bilik dier...kami masuk..dan kami tahu,kami faham,banyak lagi perjuangan yang perlu kami tempohi....salam perantaun,salam dari benua afrika utara......



Comments:
padan muka!!!!
 
takkan baru 55% je usaha, nampak mcm 550% dah... Senang sgt ke soalan oral anat tdi?
Insya-Allah semua mumtaz belaka...
 
This comment has been removed by the author.
 
silap...nak kata senang sangat tak la kot...
 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]